2011. március 9., szerda

Miért mindig a kicsit?

Most nincs kedvem leírni a mai napot, a fórumról bemásolom:
Tök jót sétáltunk minden, jövünk vissza felé, a három boxer akikkel a múltkor találkoztunk kint az utcán a nő volt kinnt velük a pasi akkor érkezett meg, állt be vagy mi addig a kutyák kint szaglásztak a nő felügyeletével, jöttek amint megláttak minket először egy aztán kettő nagy lendülettel Maszat felé, Maszat pórázon (amit hamar el is engedtem) ugy ő félt forgolódott aztán megérkezett a harmadik is erre Maszat asszem bepánikolt forgolódott, morgott, vinnyogott, azok meg rá manccsal pofával, nem hiszem, hogy tépték csak teperték le a földre és nyálazták össze ő meg iszonyatosan magas hangon nyűszített miközben próbált szabadulni, de mindig két három mancs a földre nyomta :)26 addigra már rég elengedtem a pórázt hogy menekülni tudjon, nagyon durva látvány volt, de nem pánikoltam be, mert ott volt a két gazda és nem ölték a kutyám, 3boxerral szemben meg amúgyis tehetetlen voltam, de durvult rendesen a helyzet mert már a nyaka felé kapdostak, és hörögtek és ugattak, ha a pasi nincs ott lehet megtépik nem kicsit... Néha már felmerült bennem hogy most vége... aztán nagy nehezen kiszabadult és elfutott, a legnagyobb meg utána akkor ért ki a férfi és egy láblendítéssel sikerült eltalálnia a saját kutyáját (1. boxer, 2, nem rúgta fel a kutyát, egyszerűen másképp meg sem tudta volna állítani, nem volt olyan erős, csak éppen hogy észre térítette a kutyát) Maszat meg nyálasan nézegetett erre felé, nyugodtan lazán egy Gyere idével behívtam, felvettem a pórázt és indultunk tovább, felugrott rám, de nem foglalkoztam egy egy semmi semmi Maszattal nyugtattam meg, bár a gyomrom meg a lábam remegett :)18 Aztán pár másodperc múlva elkezdtem játékosan veregetni, kurjantgatni neki, hogy játszunk mintha semmi nem történt volna... remélem nem hagyott semmi nyomot benne... bár nem tört össze a behívásnál is teljesen biztosan jött oda, hiába volt a hátam mögött még mindig a 3kutya...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése