2011. március 19., szombat

Edzés- KASE


És igen végre eljutottunk edzésre.
Kalandos utunk volt:
Bicskéig vonat, ott busz szvárig, ott helyi járatos, amin rossz irányba szálltam fel okés, aztán még keringtem egy sort hogy hova is kéne menni... közbe megvédtem a kutyámat 3kóbor ebtől...
vissza mondjuk csak egy órát vártam, mert nem találtam meg a fél 5-s buszt így jöttem tatabánya felé csak az valami kerülőn jött és volt vagy 2órás út ... a leghátuljába volt már csak hely, leültünk, Maszat lefeküdt és azonnal szunyált, kb fél óra múlva liheg meg minden nézem mi a baja, ja hogy alattunk van a motor és konkrétan forró a padló amin fekszik ,felvettem ölbe, 10perc múlva már nekem is égett a talpam aztán tatabányán újabb várakozás és vonattal haza..

Oké végre beestünk, jah hogy 1től van a haladó és nem 11-től okés, vártunk ott még egy órát és ez pont arra volt elég, hogy a tök lelkes energiával teli kutyám elfáradjon és már a labda se érdekelje... szuper na mind1. A pályán ügyi volt, bár lehetett volna kicsit jobb is, de hát már fáradt volt a drága...
viszont szép volt a zónája, pedig életében először volt pallón, szóval ez nagyon nagyon jó volt.
A végén pedig megnéztük a zsákos kúszót és nagy meglepetésemre halál nyugodtan robogott végig a lerakott, zárt kúszón is :D hát igen én kutyám....
videó: ami szerintem szánalmas de az már más kérdés:

képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése