2011. március 19., szombat

Fent és lent

Már nem is tudom mikor volt, hogy mentünk a vonathoz és totál megőrült és hörgött meg ugatott meg minden a kutyákra és semmire nem reagált és akkor lenyomtam, alig bírtam, aztán úgy hogy két kézzel fogtam és rátérdeltem is alig bírtam tartani, aztán nagy nehezen elernyedt és ezt még 1x el kellett játszani vele viszont utána nagyon szépen jött és minden rendben is volt vele aznap...

Ma meg játszottunk és rámászott a karomra és megpróbálta megdugni :S
Próbál ő lenni a vezér de nem hagyom magam... jól leszidtam lenyomtam utána már csak a hasát merte mutogatni...

Valószínűleg próbára tesz mert az utóbbi időben három dolog is történt amivel megpróbálta átvenni a vezérséget , mindegyiket büntettem, 1x próbálkozott mindennel többet nem (eddig):
-megpróbált megvédeni egy kutyától
- az utcán rángatta a pórázt és hörögve morogva vicsorogva ment volna a kutyákhoz
- meg a mai...

Remélem sikeresen túléljük ezt az időszakot is, és sikeresen vizsgázom le nála :) Szurkoljatok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése