2011. március 8., kedd

Kamaraerdő 1.

Jó volt a vasárnap nagyon. Fórumról elmentünk 5en sétálni 4kutya+2 menhelyi kutyával. Komolyan nem értem, hogy lehetnek ilyenek az emberek... mind a két kutya tündéri, nagyszerű kutya.
Zigi ő egy uszkár/keverék szerű kutyus, pörgős, labdás nagyon édes szőrmók....

Rami, hát igen... egyik kedvenc kutyum... Nagyon édes, szép, okos csak kicsit félénk bár nekem ez nem lenne gond hiszen Maszat is az volt... és 4éve nem kell senkinek... májusig van ideje, utána nem tudom mi lesz... én nem tudom kihozni véglegesen, ideiglenesbe meg nem adnak ki onnan kutyát... Nagyon nagyon szurkolok neki :S De nem hagyom, hogy véget érjen az élete, ami még el sem kezdődött egy ilyen nagyszerű kutyának...


Végül pedig Maszat :D Hát annyira de annyira büszke vagyok rá. Egész túrán ment, szaglászott nem ment bánatosan félve a sarkamban, kutyákkal játszott, vagy csak simán semlegesen kezelte őket. Összefutottunk két német juhásszal a szukával olyan jót kergetőztek és ami a lényeg nem Liza kergette Maszatot hanem Maszat Lizát... hát néztem egyet de annyira örültem neki, aztán amikor a másik nj Carlos is odament hozzá, kicsit visszavett, de alig volt egy icipici morgás és nyugodt maradt... Aztán visszavitték a két menhelyes kutyust, addig a parkolóban vártuk őket, zónáztunk. Aztán sétáltunk még egy kicsit, találkoztunk egy nagy doggal, és csodák csodája Maszat igaz, hogy lapulva, bizonytalanul ment oda, de nem kezdte el ugatni, morogni, hanem oda ment és megszaglászta, és ezt 2x is megmerte tenni, amikor pedig a dog megfordult csak ledermedt de nem kezdett el félni. És akkor eljött a nap csúcspontja többiek labdáztak, na akkor már én is elveszem az új labdánkat kipróbáljuk mi lesz, Maszat rongyot utána, és hozta lelkesen nem ám össze vissza hanem nekem :D Nem hátrált meg a versenyfutástól sem és nem adta át a labdáját másnak. Eldobtam a labdát épp utolérte amikor a dog kivágtázott az ösvényről hát erre persze megilletődött, labdát ott hagyta és vissza somfordált felém, a dog tovább futott és akkor nagy meglepetésemre, oda futott felvette a labdáját és odahozta...
A nap zárásaként ahogy beálltunk a parkolóba jött a vonat és pont elértem...
Ha minden igaz hétvégén ismétlés :D:D
Képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése