2011. március 8., kedd

Eljött a nap amire oly rég vártam

Eljött a nap... amiért dolgoztunk, szenvedtem, könyörögtem, álmodoztam... (most mindenki valami nagyon nagy dologra gondol biztos) Maszattal labdáztunk majdnem 1órát... és mi ebben a nagy szó? Hát az, hogy hozta a labdát úgy ahogy azt kell és és :D:D el sem hiszem...

Vettem egy labdát a fresibe, kék színű, picit olyan, mintha szivacsos lenne de nem az, gumis nem is tudom leírni... jól pattog, és viszonylag puha.. pont olyan amilyen nekünk kell...

A vasárnapról már írtam. Ma is kivittem a rétre a labdát. Dobáltam neki és olyan szépen hozta, talán 2-3 alkalom volt, hogy nem hozta oda hanem csak lerakta... A séta is nagyon jó volt, pórázon i egyre szebben jön, már többször laza a póráz...
Aztán haza jöttünk. És elkezdtünk labdázni és és olyan szépen hozta hogy :D
Persze van hogy elhagyja és ha úgy ítéli meg, hogy az már elég közel van akkor nem hozza, de nagyon sokszor volt, hogy elhagyta visszament és felvette. Aztán olyanokat is csinált, hogy utána futott, lefeküdt vele valahol messze direkt nem csináltam semmit és pár másodperc múlva már meg is jelent egyből mellettem a labdával. Vagy csak simán eldobtam nem szóltam semmit lefeküdt messzebb, én mást csináltam aztán akkor is megjelent nemsokára hozva a labdáját, és mostmár többségében nem csak úgy valahova a közelembe rakja le, hanem NEKEM hozza oda.
Persze kaját kap érte, mert egyik legrosszabb az volt, hogy elvettem tőle, így féltette, mostmár sose veszem el tőle mindig kajáért kérem cserébe.

Gyakoroltunk zónát is , az is egyre szebben megy. Azért, hogy robbanjon ki a zónából úgy gyakoroltuk, hogy a végén zóna go-ra eldobom a labdát, de arra figyelek, hogy csakis a go után dobjam, meg megszoktam szivatni, hogy nem mondok semmit, csak hajító mozdulatot teszek ma pl 3. alkalommal már csak megremegett a zónába de nem mozdult.
meg csináltam ma olyat is, hogy kb 1méterre a pallótól tettem egy aksit, lefektettem a palló előtt hívtam de az aksin túlról, és így is megcsinálta a zónát.
Végül pedig fa kerülgetés és most olyan lendületes volt, ügyes és figyelt.


Hétvégén ha minden jól megy akkor edzés végre, most már tényleg :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése