2011. március 21., hétfő

Apró örömök

Ma megint elmentünk sétálni bő két 2órára, nem vittem semmi gépet se labdát hogy ez legyen most egy nyugis csak vagyunk és egymásra figyelünk séta.

Első meglepetés: ugye már kezdünk rászokni, hogy én megyek ki a kapun aztán ő de eddig úgy volt hogy én eltorlaszoltam a kijáratot kimentem és jött ő de mint a nyíl, ma meg kinyitom a kaput, mondom marad kimegyek csodák csodája nem jött ki csak amikor szóltam neki hogy most már jöhetsz :) Pórázon amikor elkezd húzni és szólok neki vagy rántok egyet akkor ha a jobb oldalon elől ment megfordul és hátul szabályosan megkerül és beigazodik a bal oldalam mellé. Pedig nem szólok neki hanem ennyire megszokta a bal oldalt hogy magától kerül meg és igazodik bal lábhoz :) Odaértünk a boxeres házhoz picit előtte már elkezdett lapulni a földhöz és kúszva menni minden zörejre össze rezzent és nagyon húzott :S Nagyon fél ott, remélem el fog múlni...
Aztán láttunk egy bácsit egy nj keverékkel meg két kisebb kutyával de ők elmentek másfele mi meg felfedeztünk egy újabb csúcsot Maszattal, most megint nagyon figyelt nem ment messzire alig kellett szólni. Fent kicsit megpihentünk és élveztük a meleg napsütést és a szép kilátást, láttunk két őzet (vagyis szerencsére csak én). Aztán vissza mentünk addigra a bácsi is odaért a közelünkbe Maszat meg csak nyüszögött de amikor közel értek kicsit tartózkodó volt, játszani nem akart, de nem is félt...

Visszafelé gondoltam kicsit DDzünk azért így még a rét szélén megálltam és benyúltam zsebembe mert volt nálam egy pár szem jutifali, hirtelen ötlettől vezérelve nem vettem elő, hanem lesz ami lesz megpróbáltam jutifalat nélkül... Maszat elkápráztatott a nyusziülésen kívül mindent megcsinált, figyelt és ügyes volt, még a hajolt is megcsinálta :) és most utána sem kapott jutit, nekem nincs is ilyen kutyám :D:D Imádom :D Csak ezeket az akkor is én vagyok a főnök dolgokat elhagyhatná :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése