2013. április 8., hétfő

Kraftos edzés


A folyamatos rossz idő miatt, edzőnénink (Holti Kriszti) kiötölte a veszprémi SAT edzőjével (Varga Attila) együtt, hogy csináljunk egy fedett pályás edzést. Először Tordasra akartunk menni, de mivel ott versenyt rendeztek a hétvégén így végül a tárnoki Kraft SE fedett pályáját béreltük ki.
Reggel 6kor kelés (természetesen előző este nem tudtam elaludni csak éjfél után). Elméletben el kellett volna készülnöm időben, de végül szokásomhoz híven kutyástul, cuccostul sprinteltem a vonatállomásra, reménykedve hogy nem akar előbb jönni a vonat, mert akkor nekem úszott a mai program. Végül sikeresen elértük, kalauz nem jött így jegyet sem kellett vennem. Bicskén találkoztam Vikivel és Fidóval majd pár perc múlva meg is jött Mária Xanadooval aki egyben a fuvarosunk is volt. Sikeresen odataláltunk. (Ebben az a vicces, hogy Tárnokon felhívtuk Attiláékat, hogy hova is kell menni, nem tudnának-e gps koordinátákat adni. A kapott információk alapján hamar megérkeztünk, kiszálltunk és jött a telefon, hogy hova is kell menni, Attiláék eltévedtek.)

Kipakoltuk a pályákat : az első pálya tüdőkiköpős, nagyon futós volt, a második meg csak simán nagyon szemét. Maszat teljesen be volt pörögve, sőt túl is pörgött, eltelt egy kis idő mire átkattant, hogy ja meló oké. Palánk alatt volt a kúszó, jó sokat szenvedtünk vele, nagyon szemét módon is inkább felugrott a palánkra akár a kúszó szájából is. De összességében jó volt, lelkes volt és a videókon is lehet látni, ahogy csóvál közben. Futottam Mayával is, enyhén szólva nem nagyon értem utol, de azért megoldottuk valahogy illetve egy részletét a pályának.

Aztán átmentünk a másik pályára. Ott már érezhetően fáradtabb volt Maszat, de azért voltak gyors és igazán szép pillanataink is. Szlalom nagyon szép igaz, csak 6ost csináltunk, de pályába építve is. Palló alá be volt téve két kúszó, ezért arra a végén külön rágyúrtunk, hogy ha tök máshol vagy messze rohangálok, akkor is magabiztosan fusson rajta és legyen meg a zóna is, ez is szuper lett.

Meg vagyok elégedve vele, azt nyújtotta amit tud, kondit kell neki meg nekem is csinálni és jó lesz ez!


Hazafelé elértük a vonatot, mert 10 percet késett, így nem kellett egy órát várnunk, szuper napzárás volt. Remélhetőleg lesz ismétlés is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése