2013. április 2., kedd

6. bicskei edzés

Legutóbbi edzésünkre úgy értem ki, hogy majdnem sírtam, teljesen szét voltam esve. Sok minden összejött, Maszat egész végig odafelé bunkózott, egy nagy kóbor kutya követett minket, szóval mire beértem a suliba én közöltem, hogy agilityzni én ma nem. Persze, hogy agilityztem... sőt...

Először 6rúdon szlalomot gyakoroltunk, nagyon ügyes volt Maszat, gyors volt, figyelt és hát ebből következően szuper is volt. Ez már visszahozta az életkedvem egy kicsit, na meg hogy Szandrának kifakadtam... Futottunk egyet Maszattal, de érződött, hogy ez nem az igazi. Majd Krisztivel is futott egyet, meglepően szépen dolgozott vele, csak egyszer jött oda hozzám, hogy anya szeretlek.

Majd jött a nap csúcspontja. Szandra kölcsönadta Nitrót! Hát az az érzés! Megszűnt minden, csak a kutya, én és a pálya létezett. Nitró egy hiperszuper malifiúcska, nem eszetlenül rohan és rombol, hanem figyel és akar és húúúúú. Sokfordulásos technikás pálya volt, de azért nem túl nehéz, így odatudtam érni mindenhova, meg ő is lassított. Nagyon éreztem, valahogy jöttek maguktól a dolgok és valami fantasztikus érzés volt az a fél perc amíg a pályán mozogtunk. Agility életérzés! Mindenki megdicsért a végén, hogy hű de szép volt. Na hát ilyen kutyával, aki nem mellesleg már nagyjából tudta a pályát nem volt nehéz dolgom. Köszönöm ezúton is Szandrának a kölcsönszupermalit! Íme a videó:
http://www.youtube.com/watch?v=_O3wLoAw3gQ

Ezután teljesen felpörögve, lelkesen lefutottam ezt a pályát Maszattal is. Végig biztattam és nem is tévedtem el a pályán, ennek köszönhetően egészen értékelhetőre sikerült, bár van benne még bőven tempó... de nem baj, fog ő még futni ennél jobban is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése