2013. április 2., kedd

Frici&edzés

Nem igazán megy ez a blogírás úgy érzem. Megint nem írtam, pedig bőven lett volna mit.

Először is volt egy félkutyám pár hétig. Azaz egy kóborló kutyust (Frici alias Frik) elszállásoltam a szomszéd néninél, de foglalkozni én foglalkoztam vele. Végül eredeti gazdája nem lett meg, de szupi helyre költözött, fognak vele járni kutyasuliba, ŐV és agility is tervben van.

Nagyon pörgős, kajával és játékkal is szuperül motiválható. Jó volt nagyon két kutyával foglalkozni, kettejükön már nagyjából kiélhettem a kutyázós energiáim. Frizbiben is nagyon tehetségesnek bizonyult, nagyon élvezte, persze mivel körülbelül 8hónapos volt, ezért csak gurítottam. Maszattal hatalmasakat játszottak, bár néha helyre kellett rakni a kis szeleburdit, de Maszat nagyon jól kezelte.  Az apportja is összeállt amíg velem volt. Pórázon is megtanult sétálni, illetve pár perc alatt ülni, feküdni és pörögni is. Kíváncsi vagyok, mit fog produkálni a pályán. Elméletben ha meglesznek az oltásai hamarosan hozzák edzésre. Nagyon szuper kiskutya, örülök, hogy a közelbe és szuper helyre került.

Járunk rendszeresen edzeni Bicskére, nagyon jó a hangulat és nagyon jó kis csapat jött össze. Vannak jobb napjaink, van hogy szétesek én is a kutya is, de azért úgy néz ki, csak fejlődünk. A zóna egyre magabiztosabb, szebb, már hintán is magabiztos, nem kell kísérni annyira. Szlalomot is csináljuk, 6oson egyre szebb, gyorsabb, alakul az is. Az elmúlt hetek edzései:

És két szlalom gyakorlásos vidi:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése