2011. január 1., szombat

Szilveszter

Maszatot délután már behoztam a szobába, mert már kezdődött a durrogtatás, nem félt csak kereste és ugatta, de biztos ami biztos. Aztán filmeztünk, közbe durrogtattak, de meg se hallotta a filmtől. Nagyon édes volt ahogy az ágyon aludt mellettünk. Aztán eljött az éjfél, nagy tűzijáték Maszat ugatta, de farka fent volt, így nem kapcsoltam be zenét, kimentünk a konyhába nézni, közbe örömködtünk, néztük a tűzijátékot, Maszat néha kereste és ugatta, ment volna ki csóválva, hogy ő megvédi a házat :D Egész nap velem, a szobába, ez lesz a kedvenc ünnepe :D

Ma is durrogtattak délután, beteg vagyok, így nem mentem le, ki hanem ő jött be újból nagyon élvezte és olyan pózokat vett fel alvás közbe:

Csináltam két videót is, tanulgattuk a szégyeld magadot...
Pózok:

Hova tűnt a kutya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése