2011. január 19., szerda

Apport

Maszat egy nagyon fura kutya, egyszerűen nem tudok kiigazodni rajta (pedig szuka nem is kan ), tegnap észrevettem, hogy a labdát feladja a kajáért, madzagos labdával próbálkoztam, eldobtam picit, hátráltam hívtam és amint elindult klikk... eddig is ezt próbáltam, de nagyon vonakodva hozta ha hozta, és kérlelni kellett max 1-2x hozta normálisan... de tegnap nem... lefektettem eldobtam a labdát hozddal utána küldtem és hozta Ma meg rendes labdát dobáltam neki és amint felvette a szájába klikk és hozta és nem engedte el út közben és tök lelkes volt, élvezte a visszahozást, nem vitte el, stb... aztán meg volt, hogy nem klikkeltem és nem szóltam csak a kajás kezemet tartottam nyújtva és odahozta aztán volt olyan, hogy odahozta és nem vettem el tőle a labdát akkor arrébb vitte majd nézett rám hogy akkor most mi mondtam, hogy hozd és felvette (egyből klikk és odahozta) másik problémám volt, hogy ha elment inni lerakta a labdát és nem értette, hogy azt utána fel kéne venni és ugyanúgy hozni, de most nem is kellett szólnom és felvette és hozta... hát én nem értem mi történt... semmit nem csináltam máshogy, másként utóbbi 3hétben nem is labdáztunk kétszer elvitte (elfáradt) de kis idő múlva odahozta 1méteren belülre és lerakta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése