2011. január 3., hétfő

Cute

Ma is a szobában gyakoroltunk, sikerült felgyorsítani egy kicsit a szlalomot és a váltott lábra pacsit.
Folytattuk a tegnapi cross pawst, még mindig csak úgy, hogy a kezembe van. Leraktam mellé és segítségként ráböktem erre ráhajtotta a fejét a lábára és cukin nézett, ezt nem hagyhattam ki így gyorsan klikk elraktam a tárgyat és már csak ezt gyakoroltuk, a segítő jelzés az az orra bökés majd le és ő szépen lerakta a fejét a lábára és elnézett... Aztán kíváncsi voltam mennyire érti nem csináltam semmit, először próbálkozott a szégyellem magammal majd lerakta a fejét a lábára és bánatosan nézett... nagyon aranyos trükk lesz az biztos... csak a parancsszón gondolkozok még...

Mostanában megint sokat vakarózik, nem tudom miért... igaz nem raktam rá múlt hónapban spotont (tegnap raktam rá) de hurkásztam fél óráig, nagyon jól szétválik a szőre hogy lehetett látni a bőrét, de egy bolhát nem találtam benne, se bolha kakit, a bőre teljesen egészségesnek látszik... nyáron voltunk dokinál szintén ezzel, a tünetekből azt mondta bolha, de ő se talált benne, egész évben volt rajta spot on. Akkor azt mondta, hogy már immunisak lettek rá a bolhák biztos és adott egy másikat, de nem nagyon múlt a viszketés... nem rég volt fürösztve, ahol alszik az tiszta hely... Marad az allergia, kisebb korában csirkés tápot evett, most váltottunk a bárányra....nem tudom... ki kéne deríteni mi ez mert nagyon rossz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése