2013. június 4., kedd

Eszement döntés, avagy neveztem egy dogdancing versenyre

Bizony, éppen gyorsdöntések napja volt, és neveztem az oroszlányi D.O.G.S.  dd versenyre, ami június 22-én lesz. Hivatalos 1. osztályba és trükkversenybe is. Nem sokat várok a dd részétől. Tavaly az Alfán előadtunk egy James Bondos kűrt, idén is azt tervezem, csak kicsit jobban kivitelezve. Kaja nélkül kell már dolgozni ebben az osztályban. Tavaly nem készültem rá semmit, vasárnap volt a verseny, a zenét péntek este küldtem el. 2x elment szaglászni akkor és így is 5. lettünk. Azóta jelentősen javult a kapcsolatunk, a munkamorálja is. A kűrt nagyjából tudom, a zenét ismerem. Jobbak a kilátásaink, de nem várok tőle igazán semmit. Kaja nélkül még mindig nem próbáltam dolgozni vele, egyelőre örülök, ha kajára pörög, de talán lassan elkezdhetjük azt, hogy 1-1,5 percet végigkoncentráljon kaja nélkül is. Megpróbálok majd pörgősebb elemeket rakni bele főként, akkor nem unja el talán, annyira.

A trükkversenyre jelenleg dolgozunk egy látványosabb trükkön, mégpedig a talpra felugráson. Egyelőre azt próbálom kiszedni belőle, hogy ha valamire rálép/ valamibe beleáll, akkor nem muszáj leülni közben. Egészen jól haladunk, ma már a box tartóját félbehajtottam és azon gyakoroltunk. Most úgy látszik, sikerülni fog, de lehet, hogy megakadunk félúton.

Elkezdtem az egyik cicával, Spurival is klikkerezni. Kondicionálás megvolt és ülni is megtanult. Kíváncsi vagyok, mit tudok belőle kihozni.

1 megjegyzés:

  1. Spurit is nevezd trükkversenyre :P
    Különben én egyszer nekiálltam Mayának megtanitani a lábra felugrást de nem birtam el akkora lendülettel ugrott fel, úgyhogy hanyagoltam és megtanitottam inkább a hátamra ugrást :D

    VálaszTörlés