2013. június 4., kedd

11. edzés

Szombaton IMCA válogatóra mentem nézőnek, illetve kiskutyázni és fotózni, meg csak úgy bandázni. Röviden tömören: nagyon jó volt! És már nagyon hiányzott egy ilyen bandázós, kutyázós nap.
Shelley- az egyik legcukibb fotóalany

Vasárnap reggel úgy ébredtem, hogy 20 másodpercig csak azon gondolkoztam, miért csörög az órám 8kor, milyen nap van és hova akartam menni. Majd rájöttem hogy agility edzés, és fél óra múlva jönnek értem. Kómás voltam még pakoláskor is, ezt egy páran meg is jegyezték. Tráj Tomi IMCA jumpig pályarészletet kaptunk. Volt benne visszafordítás, kecsker, olasz és duplaolasz, francia ami szem szájnak ingere. Maszat szépen futott, bár néha elkalandozott mert megint talált egy elszórt morzsát a fűben és akkor biztos, hogy van méééég valahol. Én pedig élveztem a kihívást és hogy a nehezebb részeket is sikerült kivitelezni. A végén pedig futottam egy folyamatosan rikácsolós, biztatósat, aminek a végére nem kaptam levegőt, de legalább Maszatnak volt egy viszonylagos tempója. Elpakolásnál is megjegyezték páran hogy nyúzott vagyok, meg erre mondják azt, hogy húzza magát és sikeresen átestem egy fatuskón hintapakolás közben, amire előtte figyelmeztettek, no nem baj megbeszéltük, hogy a Szőkék klubja találóbb név lett volna ránk. Kifogytam a szóból, beszéljen a videó: http://www.youtube.com/watch?v=jSVNTdTaZC4&feature=youtu.be

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése