2011. február 19., szombat

Klikkerezés

Ja ma megint iszonyú cukker volt Maszat leraktam a régi műanyag ágyát (amilyen asszem Botondnak is van) ugye az elég nagy, csak nem használjuk... na szóval leraktam, beleszagolt, klikk, belelépett egy lábal majd 2vel klikk... de nem nagyon értette, hogy tovább hogyan lehet ezért egy kéz mozdulattal és Bele! Menj! - nyel segítettem... egyből értette klikk kaja... de magától nem próbálkozott egy darabig tovább... mindig beragadt az egy lábnál, így párszor még beleküldtem szépen le is ült és arra klikk. Berakja az egyik lábát, vár... semmi... kiveszi... lehajtja a fejét és gondolkozik (na ilyenkor nagyon édes, teljesen lehajtja a fejét bámulja a földet és szinte hallani ahogy kattognak a fogaskerekek) majd felemeli a fejét mint aki megvilágosodott, és határozottan belemászott és leült
jah és végig próbálkozott a szégyellel (mást nem próbált még csinálni utasítás nélkül) de állt és folyamatosan szégyelte magát, ha már arra nem klikkeltem, hogy egyik lábát belerakta a végén már le kellet állítanom egy határozott nemmel, hogy ne azzal foglalkozzon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése