2011. február 19., szombat

Apport

2011.02.12.
Totális siker a madzagos labda Labdáztunk ÉS mostmár ha nem is hozza mindig oda, de a közelbe viszi és lefekszik, és lerakja, nem rágcsálja már csak akkor amikor odaadom neki, hogy tessék vigyed És elővettem a frizbit tegnap, elég szépen hozta, és csak 1x vitte el rágcsálni Persze volt, hogy nem hozta oda, de nem viszi el a kert másik végébe a közelbe marad aztán rájöttem kéne 2frizbi mert érdektelenné vált rá... még szenvedtem vele mondom jó látom elfáradtál (ez is volt a cél mert ugye jó rég nem voltam kint vele) összeszedtem a játékokat, hogy megyek be, és felvettem a madzagos labdát is meglátta egyből letámadta és iszonyatosan pörgött, kerültettem fát és olyan ügyi volt és totális bepörgött és kell kell és ez azz siker
Apporton még fejleszteni kell de nagyon jó úton vagyunk azt hiszem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése