2013. július 8., hétfő

Kraft kupa

Ez is megtörtént. Hivatalosan is agilitysek vagyunk Maszattal.
Szombaton kutyasuli szépítő nap volt, bográcsoztunk, lefestettük az ugrókat, közbe mi is tiszta zöld és lila festékesek lettünk, jókat mókáztunk és egy kis edzés is belefért az időnkbe. Maszattal nagyon minimálisat futottam, inkább pihentettem a másnapi versenyre.
Krisztiéknél aludtunk, onnan vittek minket kocsival Tárnokra. Full kómában megérkeztünk a Kraft pályára, lepakoltunk, Maszat csobbant egyet és már futottunk is pályát járni. Egy egyszerű pályát kaptunk, bejárásnál kicsit fura volt, hogy nincs kecsker meg ilyen olyan fordítás benne, amiket Krisztinél már kezdek megszokni. Elkezdtem izgulni, Maszatot kivettem a boxból, sétáltunk, néha trükköztem vele, majd futam előtt még ugrattam párat egy akadályon, elhitettem vele, hogy zsebből jutalmazom és ott mindig van, majd odaadtam Krisztinek a jutifalatokat és mi következtünk. Nagyon jó tapasztalatok voltak az agility táborok végén megrendezett kupák, mert most már "rutinosan" mentem a starthoz, néztem a bíróra stb. Nem kapkodtam, nyugodtan vártam, Maszatot leültettem, megvártam amíg rám figyel és hajrá! A 3. akadály kúszó volt, amíg oda elértünk lenyugodtam, hogy ez csak egy edzés és nincs semmi tétje, viszonylag felszabadultan futottuk le ezt a futamot. A vége felé majdnem túl későn kezdtem el egy olaszt de végül azt is megoldottuk. Maszat ügyes volt, bár a tempója lehetett volna kicsit jobb is, de figyelt és egy szép hibátlannal zártunk. A kocogás miatt és mert könnyű pálya volt, 5. helyen végeztünk csak, de nekem ez is bőőőven megfelelt.
Második pálya egy icipicit már nehezebb volt, de itt is csak olasz/francia volt benne. Sokkal gyorsabb volt, de valamiért nem figyelt és elrepkedett a 3. akadály mellett. Visszahívtam, sikerült nem kizáratni magunkat , így csak egy megtagadással folytathattuk a pályát. A zsákos kúszónál beragadtam, valamiért nem számítottam rá, hogy ilyen gyors lesz és meglepődtem, hogy már ott van a lábamnál, nem is tartottam ki a kezem, befelé mozogtam így ott lett még egy megtagadásunk. A pálya többi részét már gyorsan és szépen teljesítettük. 6. helyet szereztünk. Örülök ennek a két megtaginak vagyis annak, hogy mind a 2x tudtuk javítani és nem estem szét sem én sem ő. Annak meg pláne, hogy gyors volt. Összességében ez a futamunk nekem jobban tetszett mint az első hibátlan.
Szerencse napunk volt. Lehetett méretni, Maszatot is lemérettük, előtte beküldtem a tóba, hogy ne a szőre miatt legyünk már maxik. Eléggé reménytelennek tartottam, hogy midinek bemérik, de valahogy sikerült a dolog, 42,5 cm-el MIDI. Nem kell maxival szenvedni, nem kell ezen görcsölni, nem fogom az ízületeit kinyírni!!!! Még most sem nagyon hiszem el, hogy mérték ennyinek, de a papír az aláírással megvan, így senki nem fogja megkérdőjelezni, hogy ő mekkora...
A nap további részében aludtam, Maszat úszott, de nagyon ügyesen és élvezte is! Fotóztam, szurkoltam Krisztiéknek.
Ezúton is köszönet edzőnéninek a felkészítésért és a biztatásokért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése