2013. május 21., kedd

Edzés talán a 8.

Szokásos hétvégi edzés volt, de most csak 4-an voltunk kint: én, Kriszti és 2 kezdő kutyussal jöttek még. Itthon hagytuk a boxot, meleg is lett, biztos voltam benne, hogy nem fogunk nagyot alakítani. Elvittem a közeli patak szerű valamihez bevizezni, ahová méteres csalán között tudtunk csak lejutni. Megérte, mert pörgött és ügyes volt. Kifejezetten akart dolgozni, pályabejáráskor elengedtem, hogy szaglásszon, amit akar nézze meg, de ő jött és ahogy szótlanul jártam a pályát és mutogattam, ment és csinálta. Futós pályát rakott Kriszti, meg is haltam a nap végére. Mentek a továbbküldések is szépen, a fordulások is egyre szebbek, a visszafordulások szűkek, egyszóval fejlődünk. Futottam Mayával és Biggievel is, Mayánál 1kör után meg akartam halni, vele aztán tényleg futni kell. Mindeközben Maszatot Kriszti fogta, és "Ez egy mali" megjegyzéssel adta vissza, annyira őrjöngött, hogy másik kutyával futok.

Neveztünk életünk első versenyére is. Kezdőben a Kraft kupára, ami júliusban lesz. Kíváncsi vagyok hogy fogunk szerepelni, mennyire fogok izgulni és mennyit gyorsul addig Maszat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése