2013. február 17., vasárnap

Blog újrakezdés

Megint kedvet kaptam a blog íráshoz, de nem tudom ez meddig fog kitartani.

Hogy mi történt velünk mióta utoljára írtam ide egy szösszenetet? Eltelt 1 év. Voltunk egy DD versenyen, ahol 5. helyezést szereztünk. Persze nem meglepő módon verseny előtt egy héttel úgy volt, hogy nem megyünk, majd verseny előtti nap vágtam és küldtem el a zenénket. Hát igen ezek vagyunk mi... És így, nulla készüléssel, úgy hogy sose dolgozott még kaja nélkül lettünk 5-ek hivatalos 1. osztályban. 83,8%-kal és ha jól emlékszem 1-2 ponttal kapott csak többet a harmadik helyezett. Szóval büszke lehetek erre az 5. helyezésre. Nem tudom mi lenne ha valóban készülnénk is egyszer valamire és nem a verseny előtti utolsó napon kezdenénk gyakorolni.

Voltunk a sulimban királyválasztáskor bemutatózni. Óriási tömeg, 4 nagy hangszóróból üvöltő zene, mindenki kezében kaja. Persze kordon, vagy szalag nem volt. Ezek ellenére nagyon szépen dolgozott, kétszer is be kellett mutatnunk a trükköket, mert annyi ember akarta megnézni, hogy nem mindenki látta az első kűrünket. Egész nap szabadon volt, földön lévő kajáról egy nemmel le lehetett tiltani és nap végére már bárki megsimogathatta. Egyszóval szuperül viselkedett végig. Sőt még a kampány videónkban is szerepet kapott.

Természetesen 2012-ben is voltunk agility táborban Szarvason. Sokat edzettünk, sokkal felszabadultabbak voltunk mint 2011-ben és nagyon sok hasznos tanácsot is kaptam. Illetve az úszás tudományunk is fejlődött.
Elkezdtünk frizbizni is, az apporttot is sikerült nagyjából rendbe tenni. Egy versenyen is részt vettem igaz nem Maszattal, hanem Maverickkel akivel 6. lettünk, hát van még mit fejlődnöm frizbi ügyben. Maszattal pedig szépen haladunk, nagyon ügyes és egyre jobban szereti is. Kaptunk dicséreteket is, miszerint tehetségesek vagyunk. Hát majd meglátjuk mi lesz belőle.

Részt vettünk a 2012-es KKK-n is azaz a Keverékkutya-kiállításon. Helyezést nem értünk el, bár többen odajöttek csak azért, hogy megjegyezzék, hogy milyen szép kutyám van ami talán többet ér mint holmi oklevél vagy érem. Viszont a kiállítás keretében megrendezett trükkversenyen 3-ok lettünk. Olyan ebek álltak előttünk a dobogón mint Wilheim Fruzsi Pamacsa és Balogh Szilvi Argosa. Szóval nagyon büszke vagyok rá.


Még 2011-ben 3. helyezést szereztünk a tatabányai állatok világnapja alkalmából megrendezett ki-mit-tudon.

Edzettünk Győrben Tráj Tomival és el kezdtük a szlalomot is. Sokat kirándultunk, vittem magammal szinte mindenhova. Voltunk sok versenyen nézőként, kutyás túrákon is résztvettünk. Sokat fejlődött a kapcsolatunk, lassan összecsiszolódunk. A hétköznapi életben szinte tökéletes kutya. Kulturált, nyugodt, bármilyen közlekedési eszközön nyugodtan utazik. Lakásban is bárhol normálisan viselkedik, boxban el van, bárhova magammal vihetem. Egyre magabiztosabb vagyok én is kutyázás terén, ezáltal ő is oldottabb, többet játszik kutyákkal és persze jobban koncentrál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése