2011. november 5., szombat

Őszi séta+utazás

Ma egy nagyot sétáltunk, szegénynek a végére biztos elege lett belőlem hogy csomószor ül maradot kértem tőle egy egy fotó kedvéért, de hát ez van :D pont egy időzített közös képet próbáltam csinálni amikor kutyaugatást hallottam és nem messze az erdőben feltűnt két kutya csak enyhe szívbajt kaptam és gépet kutyát felkapva rohantam az út felé, kb 10perc múlva kiért a rétre 4 kutya így gyors hazafelé vettem volna már épp az irányt amikor megjelent egy ember is... így már felismertem őket, el is engedtem Maszatot aki először nyüszögött majd látva hogy a kutyák elindulnak felé hátrált aminek a vége az lett hogy 4kutya futott Maszatot után, aki ok nélkül futott előlük, pedig még csak nem is tolakodóak voltak csak játszani szaglászni akarták, lehet azért menekült, mert ugye tőlük ijedtem én meg és fogtam meg a nyakörvét és kezdtem menekülni pár perccel azelőtt, nem aggódtam hogy elmegy, tudtam hogy visszajön, megsimogattam a többi kutyát (aki épp nem Maszat nyomában járt) aztán Maszat is megérkezett akkor már csak 2 kutya volt ott (a többi a sétáltatóval elment( egy bácsi aki kiviszi sétálni a szomszédai kutyáit is)) Maszatnak tetszett egy fekete-cser jegyes kutyus, szegénynek valami baja volt, nehezen járt vagyis furán de nagyon kedves volt, a másik egy pumi/puli szerű szürke kutyus volt majdnem elkezdtek játszani de azért mégsem :D
Fotóztam még, aztán bementünk egy kicsit bóklászni az erdőben Maszat ezt élvezi a legjobban. Visszafelé néha elment a vasúti töltés irányába egyszer akkor kezdett el sprintelni arra, amikor pont egy tehervonat süvített el, szerencsére messze van azért és egy kiáltásra egyből visszavágtázott... Szóval nem volt egy túl nyugodt séta, de élvezetes volt :D

Még őszi szünet elején voltunk nagymamámnál, mivel homok van, és már egyszer megtámadták éjszakára bent aludt velem (jól jött a box), kicsit aggódtam hogy nem fog nyugodtan aludni de az biztos hogy kettőnk közül a halkabban és nyugodtabban az első éjszaka ő aludt :D második éjszaka már én is nyugodtan aludtam. Persze nagymamámat is nagyon szereti, megismerte egyből. A tyúkok nagyon izgalmasak voltak számára, ha túl közel jöttek a kerítéshez egyből rohant kergetni őket :D És az is kiderült, hogy tud létrát mászni fel és le is ami meg nem újdonság: tériszonyos akkor is ha nem lát lefele :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése