2010. december 27., hétfő

Támadás

Karácsonyra leutaztunk nagymamámhoz. Estére Maszat bejöhetett a konyhába, ott aludtam kint, beengedtem evett,ivott lefeküdt az ágy mellé és elaludt. Reggel 8kor felébresztett, hogy ki kell mennie, kiengedtem a kertbe. Visszafeküdtem hogy aludjak még egy kicsit, hirtelen nagy csatazaj, vonyítás az egész család pizsamába, mezítláb rohant ki megnézni mi történik. Mire kiértem, nagymamám már elkergetett egy nagy kutyát, Maszat pedig nyüszítve rohant hozzám. Kiderült, hogy az a másik kutya ásott egy nagy gödröt a kerítésnél úgy jutott be. De nem értem mit akart... azért idegen kutya bemegy a másik területére és megtépi na ne már... pedig ez volt az ábra... Maszatnak a pofája volt tele sebekkel, az orrából hiányzott egy kis darab, egy lyuk az orr csontján, pár kisebb seb a pofáján, és egy jó nagy vágás belül. Be engedtük, mivel kint nem volt tovább biztonságban plusz esett az eső is. Ahogy beengedtük lefeküdt a helyére és aludt... egész nap. Nagyon rossz volt nézni a sokkos, bedepizett kutyát. Próbáltam nem agyon szeretgetni, mintha nem történt volna semmi, inkább békén hagytam. Vizet, kaját nem fogadott el, akkor se állt fel és jött ha hívtam. Néha kivittük pisilni, de akkor is csak lógó fejjel félve ment gyorsan és egyből vissza be a helyére össze kuporodott és feküdt, aludt... Nem tudom milyen következményei lesznek ennek a történetnek... Onnan indultunk, hogy félt embertől, kutyától, aztán már nem félt, de azért tartott , majd lassan megtanult játszani... nagyon remélem, hogy nem fog nagyon félni, rettegni a kutyáktól, illetve rövid időn belül sikerül kihevernie. Estére már kezdett magához térni, reggelre meg már majdnem ugyanaz a vidám kiskutya volt mint előtte, de az az egy nap nagyon rossz volt... Másik nagymamáméknál már hógolyóztunk,labdáztunk és nagyon jó volt arra ébredni, hogy ugat. Most már szinte semmi nem látszik rajta, de kutyával nem találkoztunk még, csak a szomszéd kutyával kerítésen keresztül, mindkettő csóvált... ez talán ad egy kis reményt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése